Екскурзията на 8в и 8г клас

Двата класа 8в и 8г направихме малко пътешествие около близките планински градчета – Габрово, Етъра и селцето Вонеща вода, заедно с нашите учители – Десислава Бинова, Валерия Цветанова и Антон Антонов. Ние тръгнахме рано сутринта и се впуснахме в своето пътешествие. В автобуса протече забава. Пътувахме сред песни и игри. По време на път научавахме от нашата екскурзоводка по малко от историята на градчетата, които бяхме на път да посетим. Първата ни дестинация беше Етъра в град Габрово. Всички го  разглеждахме с интерес, а някои от нас си купиха сувенири за приятели и семейства, а пък други, на които им се похапваше, си взеха гевречета и банички. След като ни беше оставено малко време за обиколка на Етъра, се качихме в автобуса и се запътихме към малкото селце Вонеща вода , където ни беше и хотелът. Като пристигнахме по обед, всички бяхме удивени от красивата гледка към планината и към езерото, което беше част от двора на хотела. Бяхме посрещнати топло. Отидохме на обяд в ресторанта на мястото, където отседнахме. Бяха ни предоставени традиционни български  ястия. След обяда получихме ключове за стаите. Настанихме се и си починахме. Мина известно време и след това някои от нас отидохме на басейн. Правихме водна аеробика, влизахме в сауната и парната баня, за да релаксираме, след което се връщахме в басейна да плуваме. Като се насладихме на услугите на хотела, се отправихме към стаите, за да се приготвим за вечеря. Оправихме се и отидохме да се разхождаме из селцето. След като слънцето залезе ние се отправихме към ресторанта на хотела за вечеря. След нея беше организирана детска дискотека. И двата класа се забавлявахме и танцувахме в захлас. На сутринта всички деца бяха станали рано, за да ползват фитнеса. В 8:30 всички бяхме на закуска. Закусихме, след това се прибрахме по стаите да си оправим багажа и тръгнахме към автобуса. Потеглихме към град Трявна. След като пристигнахме в малкото градче, посетихме два музея. Гледката в малкото градче беше удивителна, подредбата на къщите и самите им декорации отвън бяха като от приказка. Всички се отправихме да обядваме, а след това започнахме да обикаляме малките магазинчета, за да купим подъръчета. Когато настана 13:00 часа, всички се събрахме и потеглихме за град Плевен. Никой не искаше да тръгва от тези райски планински кътчета, но се налагаше. Всички ученици от двата класа бяхме радостни от своята екскурзия. С нетърпение ще очакваме следващото пътешествие.