Екскурзия с ученици от 6б и 6д клас с маршрут: Плевен – Хисаря – Старосел – Плевен

31.05 – 01.06.2017 г.

Най-после дългоочакваният ден на екскурзията настъпи. Учениците, възбудени и щастливи, бяха дошли половин час по-рано и оживено коментираха предстоящото събитие.

Тръгнагхме на 31.05. от СУ”Иван Вазов” в 8:00 часа с автобус на „Сънрайз Травъл”. Учениците с нетърпение очакваха пристигането в Хисаря, защото от програмата знаеха, че ги очакват приятни изненеди. Предварително бяха проучили както хотела, така и басейна и непрекъснато си обменяха информация.

Пристигнахме в Хисаря в 12:00 часа. Настанихме се в хотела, който беше много хубав. Нетърпеливи час по скоро да влязат в басейна, учениците се приготвиха бързо и около час  се разнасяха веселите им викове от басейна до хотела.

В 14:00 часа обядвахме в ресторанта, а след това направихме панорамна обиколка на града. С изключителен интерес учениците разгледаха Южната стена „Камилите”. Впечатли ги римската стена „Хисар”, която опасва целият град, и е най-добре съхраненият римски паметник от IV-III век. След това направихме продължителна разходка в парка на града, където те се забавляваха.

На 01.06. след закуска потеглихме към Старосел. Там разгледахме Тракийското светилище с екскурзовод. Учениците разбраха, че то е единствено по рода си и е открито от археолога д-р Китов. Задаваха въпроси и направиха много снимки. След това посетихме комплекса за винен и СПА туризъм „Старосел” също с екскурзовод. Уникалната винарна, както и залата за дегустация, посветена на Дионисий, силно впечатли всички. Много от учениците пожелаха да се върнат отново на това забележително място.

Обядът беше в ресторанта на комплекса.

Доволни и щастливи от видяното се качихме на автобуса и потеглихме обратно.

Пожелахме си всички заедно още много екскурзии.